Jdi na obsah Jdi na menu
 


Marketingové poradenství

Marketingové poradenství bývá až nepříjemně často ztotožňováno s volbou strategie marketingové komunikace - ke škodě klientů, kteří si to nechají namluvit. Kampaň, kterou si objednají, pak sestává z vymyšlení sloganu, potisku triček a  jejich rozdání v okruhu předpokládané cílové skupiny. V našem týmu kreativců, psychologů, ale především marketingových manažerů víme, že každé úspěšné kampani musí předcházet odpovědná analýza zákaznických potřeb a očekávání, charakteristik produktu, cenové strategie a distribučních kanálů. Teprve na tomhle pevném základě lze stavět lehkou stavbu kreativity a inovací.

 

Našich služeb v oblasti marketingových analýz využili např. tito klienti:

  • Soukromá obchodní akademie SOVA Neratovice, s. r. o.
  • Jazyková škola Language Zone
  • Školicí středisko Computer Help, s. r. o.
  • Svět zdraví - síť středisek nutričního poradenství

V oblasti marketingové komunikace pak např.

  • Nadační fond proti korupci
  • J. J. Darboven - obchod kávou, čajem a dalšími nápoji
  • Městská knihovna Třebíč
  • Ingenio et Arti, s. r. o.