Jdi na obsah Jdi na menu
 


Reference - copywriting

6. 4. 2017

Brand Purpose T-Mobile

V březnu 2017 jsem byl jedním z pěti copywriterů, které oslovila společnost T-Mobile s poptávkou po brand purpose a z něj vycházejícího claimu. Můj návrh nebyl v konečném výběrovém řízení vyhodnocen jako vítězný, ale byl oceněn pro svou kreativitu a bylo mi přiznáno standardní skicovné. Spolupráci komentuje brand manager T-Mobile Ivo Mareček.

 

"Petra Kukala jsme oslovili na základě jeho mimořádně kreativního projevu při správě účtu Ministerstva kultury na sociální síti Twitter. Přestože jeho návrh nebyl vyhodnocen jako nejlepší, pokládáme jeho účast ve výběrovém řízení za plně oprávněnou."

 

Kontakt: Ivo Mareček, ivo.marecek@t-mobile.cz, T-Mobile Czech Republic a.s.
Tomíčkova 2144/1, 148 00 Praha 4